2012-11-27 16:08Pressmeddelande

Invigning av nytt verksamhetshus på Gärdet

På Bilda Studios 919 kvm finns lokaler för hantverksarbete, körsång, teaterverksamhet, musikinspelning, bandrep, samtalsrum, konferenser och mycket annat. Vi arrangerar studiecirklar, seminarier, ­kurser, konserter m.m.

Den 10 december är det invigning! Då blir det festligheter, uppträdanden, möjlighet att prova på delar av verksamheten, skattjakt och mycket mer.

Måndag den 10 december kl. 15–19
Bandet klipps kl. 16

Alla är välkomna!

Hitta till Bilda Studios
Bilda Studios ligger endast 20 min från Centralen. 10 minuters promenad från t-bana Gärdet, eller buss 76 till hållplats Hangövägen. Bilda Studios ligger snett över gatan från busshållplatsen, adressen är Hangövägen 18.

Mer information
Läs mer på www.bilda.nu/bildastudios eller kontakta Fredric Thomsen, projektledare för Bilda Studios, för mer information på e-post fredric.thomsen@bilda.nu eller telefon 0767-66 20 02.

Mer information finns också på Facebook på Studieförbundet Bilda Stockholm och eventet där.